Yhdistys

Nousiaisten metsästysseura Paukku ry on perustettu vuonna 1942 ja jäseniä seurassa on noin 155. Paukun metsästysmaat sijaitsevat Nousiaisissa ja niitä onkin lähemmäs 16 000 ha.

Jäsenistö koostuu pääasiassa Nousiaisten alueella asuvista metsästäjistä ja maanomistajista. Kilpailijajäseniä, jotka siis harrastavat ammuntaa kilpailumielessä, on muiltakin paikkakunnilta. He edustavat pientä vähemmistöä seurassamme.

Yhdistys kuuluu jäsenenä Suomen Metsästäjäliiton Varsinais-Suomen piiriin ja Suomen Kennelliiton Varsinais-Suomen Kennelpiiriin. Toimimme Maskun Seudun Riistanhoitoyhdistyksen alla.

Yhdistyksen tarkoituksena on harjoittaa maillaan järkiperäistä metsästystä ja riistanhoitoa sekä niiden edellyttämää luonnonsuojelua ja ampumaurheilua.

Peura (odocoileus)

Nousiaisten MS Paukku ry